Bedankt! Open Circle Solutions krijgt gemiddeld een 8,3 van haar klanten

Begin dit jaar hebben we aan onze klanten via SurveyMonkey, een cloudoplossing voor het ontwikkelen van enquêtes, hun mening gevraagd over onze dienstverlening. Natuurlijk met als doelstellingen: begrijpen waar verbeteringen mogelijk zijn en een nog grotere klanttevredenheid realiseren. Dank allereerst aan iedere klant die zijn of haar feedback gegeven heeft! We stellen het erg op prijs.

Trots op de gemiddelde score van 8,3

Een 8,3: dit cijfer was het antwoord op de vraag welk algemeen cijfer klanten toekennen aan de serviceverlening van Open Circle Solutions! Daarnaast was er een gelijke score op de vraag of klanten ons aan anderen zouden aanbevelen. Daar zijn we erg dankbaar voor.

 

Ons vak is mensenwerk!

Erg blij zijn we met de beschrijvingen die klanten gegeven hebben met betrekking tot de samenwerking met onze medewerkers. Want dat zien wij als het echte compliment. Dit is wat er onder andere geschreven is:

  • “Een prettige partij met een gevarieerd aanbod aan developers“
  • “Betrouwbaar en vooral kwalitatief goed in de backend“
  • “Een groep professionals waar je op kunt vertrouwen“
  • “Een fijne gesprekspartner die begrijpt wat we nodig hebben“

En wat daarnaast fijn was om te vernemen, is dat klanten ons innovatief en gedreven vinden. Het past precies bij wat we willen zijn: namelijk experts die onderscheidende en vernieuwende maatwerksoftware leveren.

Een van onze klanten schreef zelfs dat onze experts intern geïntroduceerd zijn bij collega’s, om zo samen de ontwikkeling van nieuwe diensten te onderzoeken. Erg leuk, want we zijn gek op uitdagingen. Dat blijven we met veel plezier doen.

Enkele leerpunten: proactiviteit, frontend en administratie
Misschien zijn we in een aantal gevallen iets te terughoudend geweest. Want op de vraag ‘’Wat zou u als eerste aanpakken als u de baas van Open Circle Solutions zou zijn?” werd door een aantal klanten een proactievere benadering van ons verwacht. Daarnaast scoren we op het gebied van databasekennis en backend skills hoger dan aan de frontend, waar het bijvoorbeeld gaat om visualisatie of analyse-tools. Ook op administratief gebied kunnen we nog beter ons best doen.

Bovenstaande leerpunten vinden we erg belangrijk, en nemen we zeker mee om richting de 10 te gaan. De lat leggen we graag hoog, zeker nu we weten waar we extra aandacht aan kunnen geven om te verbeteren. Hiermee zijn we druk in de weer gezien onze ISO 9001 certificering.

De enquête gemist?

Heb je de enquête gemist, dan stellen wij het altijd op prijs om feedback te krijgen. Zeker als je met een prangende vraag zit of een suggestie hebt hoe we onze dienstverlening voor jou nog verder kunnen optimaliseren.​ Neem vrijblijvend contact met ons op of bel naar +31 40 30 41 330.

Meer artikelen

OCS Academy in het teken van Scrum Awareness

OCS Academy in het teken van Scrum Awareness

De OCS Academy is een repeterend jaarprogramma gericht op de startende consultant. Die leert van een ervaren rot in het vak, die zijn kennis en ervaring op een specifiek onderwerp met zijn jongere collega’s deelt. Dit keer stond de OCS Academy in het teken van Scrum...

OCS Family Event in de Efteling

OCS Family Event in de Efteling

Bij Open Circle Solutions weten we dat er meer is dan alleen werk... Nee, serieus: onderling contact buiten werkuren ís erg belangrijk voor onze cultuur en samenwerking. Niet voor niets organiseren we meerdere events per jaar waar onze medewerkers elkaar treffen in...

Nieuwsbrief

Meld je nu aan voor Open Circle Stories en krijg een verzameling artikelen, tips, nieuws en verdiepingen in je mailbox.

Pin It on Pinterest

Share This