BrandLoyalty

/ BrandLoyalty

BrandLoyalty

 

BrandLoyalty is een bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en aansturen van loyaliteitspromoties. Als u wel eens zegels of punten bij bijvoorbeeld een supermarkt heeft gespaard, bent u waarschijnlijk indirect ook bekend met de diensten van BrandLoyalty. Het doel van een directe loyaliteitspromotie is om bestaande klanten vast te houden. BrandLoyalty adviseert en begeleidt retailers hierin. Voor BrandLoyalty hebben wij verschillende projecten met succes afgerond. Het Stock Allocation System (SAS), BrandLoyalty Intelligence Platform (BLIP) en StorePal zijn hier voorbeelden van.

SAS

Het voorraadsysteem SAS helpt retailers die met BrandLoyalty samenwerken artikelen waarmee loyale klanten beloond worden op voorraad te houden. Het belang van het houden van voldoende voorraad is dermate groot dat er een voorspellende module is ingebouwd die weet te voorkomen dat er bij welke winkel dan ooit onvoldoende voorraad zal zijn.

Ook heeft SAS een zeer uitgebreide rapportage- en analysemodule met grafieken en landkaarten om de prestatie van winkels binnen een loyaliteitsprogramma te visualiseren. Dankzij de vele mogelijkheden die SAS biedt om te voorspellen waar de voorraad aangevuld moet worden en dit aantrekkelijk te presenteren wordt er sneller en beter gereageerd op onverwachte ontwikkelingen dan voorheen.

BLIP

Naast het voorraadsysteem SAS, heeft Open Circle Solutions voor BrandLoyalty ook het BrandLoyalty Intelligence Platform (BLIP) ontwikkeld. Met BLIP wordt inzicht gegeven in afgeronde loyaliteitsprogramma’s.

Voorheen was data van diverse loyaliteitsprogramma’s over verschillende verouderde systemen verspreid. Hierdoor was de informatie moeilijk te onderhouden en was het voor medewerkers lastig om de informatie van vorige programma’s op te zoeken.

Met het Java framework Dynamo realiseerde Open Circle Solutions BLIP, een webapplicatie waarmee het voor de medewerkers van BrandLoyalty veel eenvoudiger is geworden om data in te voeren en terug te vinden.

StorePal

Een andere applicatie die speciaal voor BrandLoyalty is ontwikkeld is StorePal. Hiermee worden winkels uniform geadviseerd over de presentatie van de spaaractie. Om een spaaractie zo succesvol mogelijk te laten zijn is presentatie namelijk cruciaal, BrandLoyalty adviseert haar klanten hierbij en StorePal is daarin een cruciale tool.

Om het adviseren van retailers zo goed en efficiënt mogelijk te laten verlopen heeft Open Circle Solutions kunstmatige intelligentie ingezet. Hierbij herkent een door ons ontwikkelt algoritme aan de hand van foto’s die via een speciaal ontwikkelde app doorgestuurd worden of de spaaractie wordt uitgevoerd zoals deze bedoeld is. Wanneer er ruimte voor verbetering is adviseert een BrandLoyalty medewerker de uitvoerder van de actie.

StorePal geeft BrandLoyalty uitstekend overzicht hoe succesvol de actie in welke winkels verloopt en waar er mogelijk bijsturing nodig is.

 

“Open Circle Solutions heeft voor BrandLoyalty een belangrijke maatwerk cloud applicatie gerealiseerd die zeer gebruiksvriendelijk is en die BrandLoyalty in staat stelt om informatie op een veilige, snelle en efficiënte manier te verwerken. De applicatie is gebouwd op basis van een nieuw platform voor Java gebaseerde applicaties, hierdoor zijn nieuwe geavanceerde functies makkelijker mogelijk en beschikbaar voor alle gebruikers.” Denys Purwin – BrandLoyalty

×